saya dapat anak buah baru lorh...

hai semua,
aku tak pandai mana nak berkata2 dalam blogger ni... 
aku buat ni pun aku saje2 sebab aku bosan...
siapa yg sudi baca blog aku ni baca la.. aku x kisah pun..


 20.11.2011
 aku bangun pagi mak muda aku cakap kak izatie dah masuk wad
oh aku happy giler vavi taw.. 
sebab lama dah aku tunggu baby tu keluar dari perut mak die.. hehehehehe..
mase dalam perjalanan nak pergi tu abang yoe call  mak muda aku cakap kak izatie dah selamat melahirkan baby boy.
oh time 2 aku x sabar2 dah.. 
dalam hati berkata2 lambatnye aku sampai hospital nak tgk baby..
lepas aku sampai tuk tuk aku xleh tengok lagi baby sebab masih ada dekat dewan bersalin.. aku pun tunggu la dengan mak muda aku 2 dalam 30 minit jugak la... 
lepas dari 2 nurse pun panggil la suami norizzatie sila masuk..abang ipar aku pun masuk kejap die keluar ckap kakak aku dah ada dekat wad bersalin dah.. 
aku pun berjalan la 3 org ni... aku mak muda n abg ipar... bila smpai dekat kakak aku tgk2 baby boy tengah isap susu wow... huuhuhu... happy sangat2 taw...



ni lah die baby boy 2...


ahmad ali fanhas

ok ni saje.... wasalam

No comments:

Post a Comment